JUJU Innovations Oy

JUJU on yhteiskehittämisen ja palvelumuotoilun huippuosaaja. Meillä on erityisen syvä, kokemuksen kautta syntynyt ymmärrys arvonluonnin merkityksestä asiakkaalle ja henkilöstölle sekä osallistamisen voimasta organisaatioille. Autamme yrityksiä ja organisaatioita parempien asiakaskokemuksien kehittämisessä ja suunnittelussa. Käytämme palvelumuotoilun menetelmiä sekä osallistavia ongelmanratkaisumenetelmiä prosessin eri vaiheissa. Luodaan yhdessä asiakaskokemuksestanne yrityksenne menestystekijä!

Contact details

Ounasvaarantie 6 A 1
96400 Rovaniemi

0400640173

jaana@juju.fi

www.juju.fi

Jaana Jeminen

0400640173

Kommunala tjänster


  • Yrityspalveluseteli

Prislista: Lapin Hyvinvointialue

Yrityspalveluseteli 4000€Yrityspalveluseteli 2000€
Kansainvälistymisen suunnittelu ja markkinaselvitykset
Kansainvälistymiseen liittyvät messuosallistumiset
Kasvuun liittyvät rahoitus- ja investointisuunnitelmat sekä hakemukset
Taloushallinnon kehittämisen palvelut
Kasvuun liittyvä laki- ja sopimusneuvonta
Kasvuun tähtäävät neuvonanto ja selvityspalvelut yrityksien hallituksille ja johtoryhmille
Yrityksien strategia ja johtaminen
Tuotekehitys, tuotteistaminen ja palvelumuotoiluxx
Yrityksen digitalisaation kehittäminen
Myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen littyvät palvelut
Omistajanvaihdokseeen liittyvät arvonmääritykset, laki- ja sopimusneuvonta
Omavastuu 20 %1 000 €500 €

Asiakaskokemus yrityksenne menestystekijäksi – tulosta liikevaihtoon! - Palvelun arvo 5.000€ 5-6 pv JUJU-konsultointia asiakkaallenne arvoa tuottavan palvelun kehittämiseen ja suunnitteluun. Miltä yrityksenne palveluprosessi tuntuu asiakkaasta? Asiakkaat/käyttäjät auttavat palvelun kehittäjiä konkretisoimaan sen, miten he kokevat, aistivat ja näkevät palvelun. Millaisia ongelmakohtia ilmenee? Onko asiakas ilahtunut palvelun jälkeen? Tukeeko fyysinen ympäristön palvelun sujuvuutta? Tuloksena nykytilan analyysi, asiakkaan palvelupolku (ennen-aikana-jälkeen), tarpeita ja toiveita palvelun kehittämiseen. Tunnistetaan kriittiset kehittämiskohteet. Suunnitellaan ja kehitetään asiakkaan kokonaispalvelua eri kontaktipisteiden avulla tuottamaan erinomainen palvelukokemus. Osallistetaan yrityksenne henkilöstä luovia ongelmanratkaisumenetelmiä hyödyntämällä. Tuloksena useita ratkaisuja, lyhyen/pitkän tähtäimen kehittämistoimenpiteet erinomaisen palvelukokonaisuuden tuottamiseen.

Miltä yrityksenne myynti- tai palveluprosessi näyttää ja tuntuu asiakkaasta!? - Palvelun arvo 2.500€ 2-3 pv JUJU-konsultointia, asiakkaanne myynti- ja/tai palveluprosessin selvittämiseen. Asiakkaalle arvoa tuottavan palvelun kehittämisen ja suunnittelun taustatyö. Palvelupolkuanalyysi ja asiakasymmärryksen kokoaminen tai Mystery shopping. Avain ovat käyttäjät, jotka auttavat palvelun kehittäjiä konkretisoimaan sen, miten he kokevat, aistivat ja näkevät palvelun ja sen eri osat? Tunnistetaan asiakkaan palvelupolku ja siihen liittyvät tärkeät asiakaskohtaamiset. Millaisia ongelmakohtia ilmenee? Onko asiakas ilahtunut vai huonolla mielellä palvelun jälkeen? Tukeeko fyysinen ympäristön palvelun sujuvuutta? Tuloksena asiakkaan palvelupolku (ennen-aikana-jälkeen), asiakkaan tarpeita ja toiveita kokonaispalvelun kehittämiseen. Tunnistetaan yrityksen ongelmakohdat ja kriittiset kehittämiskohteet, yksityiskohtainen etenemissuunnitelma. Yritys jatkaa kehittämistoimia itsenäisesti.