Pohjolan Palvelumuotoilu PAMU Oy
Pohjolan Palvelumuotoilutoimisto PAMU kehittää erilaisten yritysten palveluita ja tuotteita helposti lähestyttävällä otteella. Pohjolan PAMUssa osaaminen ei perustu vaikeasti ymmärrettävään konsulttikieleen, vaan monipuolisen koulutuksen lisäksi käytännön tekemisen kautta karttuneeseen kokemukseen. Pohjolan PAMUssa kehittämistyötä ei tehdä hyllytavarana, vaan lähestymistapa on yhdessä yrittäjien kanssa yrityksen potentiaalia kasvattava. www.pamu.fi
Yhteystiedot
Lehtotie 29
96910 Rovaniemi
0503287297
inka.kangasniemi@pamu.fi
Inka Kangasniemi
0503287297
Palvelut
- Yrityspalveluseteli
Hinnasto: Lapin Hyvinvointialue
Yrityspalveluseteli 4000€ | Yrityspalveluseteli 2000€ | |
---|---|---|
Kansainvälistymisen suunnittelu ja markkinaselvitykset | ||
Kansainvälistymiseen liittyvät messuosallistumiset | ||
Kasvuun liittyvät rahoitus- ja investointisuunnitelmat sekä hakemukset | ||
Taloushallinnon kehittämisen palvelut | ||
Kasvuun liittyvä laki- ja sopimusneuvonta | ||
Kasvuun tähtäävät neuvonanto ja selvityspalvelut yrityksien hallituksille ja johtoryhmille | ||
Yrityksien strategia ja johtaminen | X | X |
Tuotekehitys, tuotteistaminen ja palvelumuotoilu | X | X |
Yrityksen digitalisaation kehittäminen | ||
Myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen littyvät palvelut | ||
Omistajanvaihdokseeen liittyvät arvonmääritykset, laki- ja sopimusneuvonta | ||
Omavastuu 20 % | 1 000 € | 500 € |
Yrityksen tai palvelun/tuotteen brändikonseptin kehittäminen 5000 €: Huolellinen panostus bränin rakentamiseen on yrityksen tärkein sijoitus. Kokonaisvaltainen brändi tarkoittaa tuotteen tai yrityksen kokonaisuuden hallintaa, jolla liiketoiminnan eteenpäin vieminen sen eri osa-alueilla on selkeää ja helppoa. Yrityksen panostus kokonaisvaltaiseen brändiin luo edellytykset sille, että yrityksellä (tuotteella) on vetovoimainen brändi, joka erottuu markkinoilla ja jolla voi tehdä kannattavaa liiketoimintaa. - Kokonaisvaltainen brändikonsepti (sis. vetovoimainen brändi-identiteetti) - Tuotteistaminen - Asiakassegmenttien ja markkinointistrategian suuntaviivat Tuloksena yrityksellä on rehellinen yrittäjästä itsestään lähtöisin oleva kokonaisvaltainen brändi, jota on helppo toteuttaa jokaisessa käänteessä ilman turhia kommervenkkejä. Sisältö on pitkälle käytännön tasolle viety brändistrategia, jonka avulla koko yrityksen brändiä on helppo hallita eri yhteyksissä.
Yrityksen tai palvelun/tuotteen brändikonseptin kehittäminen 2500 €: Huolellinen panostus bränin rakentamiseen on yrityksen tärkein sijoitus. Huolellisesti tehty pohjatyö säästää yrityksen resursseja (aikaa, rahaa ja yleistä säätämistä) myöhemmässä vaiheessa tehden yristyksen kokonaisuudesta helpommin hallittavan. - Brändin identiteetin kulmakivet - Brändin erottautumistekijät - Brändin tarina Tuloksena yrityksellä rehellinen yrittäjästä itsestään lähtöisin oleva brändi-konsepti, jonka avulla pitkälle käytännön tasolle auki kirjoitettu, visualisoitu ja havainnollistettu brändi-identiteetti.
Ideasta tuotteeksi kehittäminen 5000 €: Silloin kun on mielessä siintää hyvä idea palvelusta tai tuotteesta ja tarvitsee siihen tietoa, taitoa ja rohkeutta lähteä viemään sitä eteenpäin. Pohjolan PAMU tarjoaa tähän luotettavaa kumppanuutta, ja kokemusta siitä, miten saadaan ideasta rakennettua kannattavaa liiketoimintaa. Pohjolan PAMUssa on laajat verkostot yhteistyökumppaneita, josta saadaan tarvittaessa tarvittavaa osaamista kehittämistyöhön mukaan. - tuotteiden ja palveluiden kehittäminen painottaen ideointi ja konseptointivaiheisiin - tuotteistamissuunnitelma - tuotantoprosessin suunnitelma - projektien valmistelu siihen pisteeseen, että sitä on johdonmukaista lähteä viemään kohti käytäntöä
Ideasta tuotteeksi kehittäminen 2500 €: Silloin kun on mielessä siintää hyvä idea palvelusta tai tuotteesta ja tarvitsee siihen tietoa, taitoa ja rohkeutta lähteä viemään sitä eteenpäin. Pohjolan PAMU tarjoaa tähän luotettavaa kumppanuutta, ja kokemusta siitä, miten saadaan ideasta rakennettua kannattavaa liiketoimintaa. Pohjolan PAMUssa on laajat verkostot yhteistyökumppaneita, josta saadaan tarvittaessa tarvittavaa osaamista kehittämistyöhön mukaan. - tuotteiden ja palveluiden kehittäminen painottaen ideointiin ja konseptointiin - projektien valmistelu siihen pisteeseen, että sitä on johdonmukaista lähteä viemään kohti käytäntöä
Palveluiden, tuotteiden ja käyttöliittymien kehittäminen prototypoinnin avulla 2500 €: Prototypoinnissa palvelusta tai tuotteesta tuotteesta tehdään malli, jolla testataan sen toimintaa käytännössä. Prototyyppi voi olla esimerkiksi: - Fyysinen malli tuotteesta - Malli verkkosivustoista/-palveluista tai mobiilisovelluksesta toimintoineen - Palvelumallin visualistointi - Palvelun testaaminen järjestetyssä kokeilutilanteessa