Y4 Works Oy
Y4 Works on perustettu luomaan ratkaisuja yhteiskunnan, ihmisten sekä yhteisöjen kipupisteisiin. Kasvupalveluillamme tuomme yrityksille edistyksellisimmät tavat kehittää liiketoimintaansa ja työllistää ansiokkaasti. Tiimimme on itse joukko kunnianhimoisia kehittäjiä ja yrittäjiä, joilla on halu vaikuttaa yhteiskuntaan. Palvelemme asiakkaitamme yli 60 henkilön voimin ympäri Suomen mm. Rovaniemellä, Oulussa, Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Jyväskylässä.
Yhteystiedot
Palvelut
- Yrityspalveluseteli
Hinnasto: Lapin Hyvinvointialue
Yrityspalveluseteli 4000€ | Yrityspalveluseteli 2000€ | |
---|---|---|
Kansainvälistymisen suunnittelu ja markkinaselvitykset | ||
Kansainvälistymiseen liittyvät messuosallistumiset | ||
Kasvuun liittyvät rahoitus- ja investointisuunnitelmat sekä hakemukset | ||
Taloushallinnon kehittämisen palvelut | ||
Kasvuun liittyvä laki- ja sopimusneuvonta | ||
Kasvuun tähtäävät neuvonanto ja selvityspalvelut yrityksien hallituksille ja johtoryhmille | ||
Yrityksien strategia ja johtaminen | ||
Tuotekehitys, tuotteistaminen ja palvelumuotoilu | ||
Yrityksen digitalisaation kehittäminen | ||
Myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen littyvät palvelut | ||
Omistajanvaihdokseeen liittyvät arvonmääritykset, laki- ja sopimusneuvonta | ||
Omavastuu 20 % | 1 000 € | 500 € |
Vaikuttamo: Brändistrategia 5 000 € Brändistrategien avulla luodaan kohdeasiakkaita houkutteleva mielikuva ja yhtenäinen asiakaskokemus, jotka erottavat tuotteen tai palvelun kilpailijoista. Autamme muodostamaan ymmärryksen markkinasta ja löytämään kannattavimmat asiakassegmentit. Kehitämme yhdessä strategian, joka asemoi yrityksen rohkeasti kilpailijoihin nähden ja tuottaa kohdeasiakasta puhuttelevan brändielämyksen. Luomme polun suunnitelmien käytännön toteutukselle ja onnistumisen mittaamiselle. Dokumentoitu brändistrategia pitää sisällään: - Nykytilan analyysi - Kohdeasiakkaat: asiakasymmärryksen syventäminen asiakaspersoonien avulla - Positiointi: markkina- ja kilpailijakartoitus, erottuvuustekijöiden löytäminen - Arvolupaus: kohdeasiakkaisiin vetoavan lupauksen ja sitä tukevien pääviestien kiteyttäminen - Brändi-identiteetti: bränditarina, persoonallisuus ja tone-of-voice Kesto noin 4 henkilötyöpäivää sis. alkukartoitus, 2 työpajaa ja loppusparraus sekä työ niiden välissä.
Vaikuttamo: Brändistrategia 2 500 € Brändistrategian avulla luodaan kohdeasiakkaita houkutteleva mielikuva ja yhtenäinen asiakaskokemus, jotka erottavat tuotteen tai palvelun kilpailijoista. Autamme muodostamaan ymmärryksen markkinasta ja löytämään kannattavimmat asiakassegmentit. Kehitämme yhdessä strategian, joka asemoi yrityksen rohkeasti kilpailijoihin nähden ja tuottaa kohdeasiakasta puhuttelevan brändielämyksen. Luomme polun suunnitelmien käytännön toteutukselle ja onnistumisen mittaamiselle. Dokumentoitu brändistrategia pitää sisällään: Nykytilan analyysi Kohdeasiakkaat: valittujen kohdeasiakkaiden tarpeiden ja halujen kartoitus Positiointi: brändin erottuvuustekijöiden löytäminen kilpailijoihin nähden Arvolupaus ja pääviestit: kohdeasiakkaisiin vetoavan lupauksen kiteyttäminen Kesto: noin 2 henkilötyöpäivää sisältäen alkukartoituksen, yhden työpajan ja loppusparrauksen sekä niiden välissä tapahtuvan työn.
Skaalaamo: aktiivimyynnin kehitysohjelma 2 500 € Kaipaako liiketoimintasi vahvaa myynnin skaalausta? Skaalaamo on suoraviivainen konsultointikokonaisuus ketterän myyntiprosessin luomiseen ja skaalaamiseen laadun, määrän ja välineiden osalta. Skaalaamisen perusteet Määrittele myyntioperaatiosi tavoiteliikevaihtosi tasolle: kontaktien määrä, oikeat välineet ja palvelun laatu. Sähköpostilla kontakteja Määrittele asiakaskohderyhmäsi, prospektoi tehokkaasti ja kontaktoi puoliautomatisoidusti. Puhelimessa buukkauksia Kehitä kohtaamisen prosessi, jolla saat asiakkaan johdateltua tuotteellesi luontevasti sekä asiakaskokemustasi vahvistaen. Itsevarmoja klousauksia Ota parhaat myyntipsykologian keinot käyttöön ja saa asiakkaasi tarttumaan tuotteeseesi. Prosessilla toimivat käytänteet Järjestä systemaattinen prosessi tukemaan jokapäiväistä myyntiä sekä tiimisi onnistumista. Standardoi toistuvat osat, hallitse dataa ja johda tiedolla. Kesto: kaksi henkilötyöpäivää
-
-
-
-
-