Digimoguli Oy
Digimoguli kokenut ja ammattitaitoinen digimarkkinoinnin asiantuntijatalo. Intohimonamme on auttaa yrityksiä digitaalisessa liiketoiminnassa. Palvelemme kaikenkokoisia toimijoita aina pörssiyrityksistä mikroyrityksiin. Autamme luomaan datalähtöiset sisältöstrategiat, joilla vaikutetaan digitaalisiin asiakkaisiin oikeassa kohti ostopolkua. Kehitämme Google-näkyvyyttä, luomme laadukkaat WordPress-verkkosivut ja WooCommerce-verkkokaupat sekä autamme markkinoinnin automaatioiden käyttöönotossa.
Yhteystiedot
Palvelut
- Yrityspalveluseteli
Hinnasto: Lapin Hyvinvointialue
Yrityspalveluseteli 4000€ | Yrityspalveluseteli 2000€ | |
---|---|---|
Kansainvälistymisen suunnittelu ja markkinaselvitykset | ||
Kansainvälistymiseen liittyvät messuosallistumiset | ||
Kasvuun liittyvät rahoitus- ja investointisuunnitelmat sekä hakemukset | ||
Taloushallinnon kehittämisen palvelut | ||
Kasvuun liittyvä laki- ja sopimusneuvonta | ||
Kasvuun tähtäävät neuvonanto ja selvityspalvelut yrityksien hallituksille ja johtoryhmille | ||
Yrityksien strategia ja johtaminen | ||
Tuotekehitys, tuotteistaminen ja palvelumuotoilu | ||
Yrityksen digitalisaation kehittäminen | ||
Myynnin ja markkinoinnin kehittämiseen littyvät palvelut | Verkkopalvelun konseptointi | Datalähtöinen sisältöstrategia |
Omistajanvaihdokseeen liittyvät arvonmääritykset, laki- ja sopimusneuvonta | ||
Omavastuu 20 % | 1 000 € | 500 € |
Verkkopalvelun konseptointi Toimivan ja hyvin suunnitellun asiakaslähtöisen verkkopalvelun merkitys korostuu entisestään, kun kaikki yritykset siirtyvät verkkoon ja haluavat erottua toisistaan. Onnistunut toteutus vaatii kuitenkin perinpohjaista suunnittelua. Palvelun sisältö: - Nykyiseen verkkopalveluun ja sen dataan perehtyminen - Uuden palvelun tavoitteiden määrittely - Asiakassegmenttien sekä näiden palvelupolkujen suunnittelu ja miten ne tullaan huomioimaan sivustorakenteessa, esitystavassa ja sisällöissä - Tarvittavien toiminnallisuuksien määrittely - Verkkopalvelun käyttöliittymän ja ulkoasun suunnittelun Hyöty: yritys saa selkeän suunnitelman, jolla se voi toteuttaa laadukkaan verkkopalvelun.
Datalähtöinen sisältöstrategia Palvelu on tarkoitettu yrityksille, jotka haluavat kehittää hakukonenäkyvyyttään ja sisältöjä, joilla voidaan vaikuttaa potentiaalisten asiakkaiden ostopäätökseen ja olla näkyvillä oikea-aikaisesti – kun he ovat etsimässä tuotteita tai palveluja, joihin yritys voi tarjota ratkaisun tai hyvän vaihtoehdon. Palvelun sisältö: - Aloituspalaveri - Hakusana-analyysi - Kilpailija-analyysi - Sisältöstrategia (mm. tavoitteet, kohderyhmät, sisältösuunnitelma, mittarit ja analysointi) - Kokonaisuuden jalkautus yrityksen avainhenkilöille Hyöty: yritys osaa tuottaa oikeanlaisia sisältöjä, jotka tuovat sen tuotteiden tai palvelujen ääreen uusia potentiaalisia asiakkaita.