Talviloma täyttää etenkin useat hiihtokeskukset ja kylpylät smartumeilla maksavilla asiakkailla. Vältä ruuhkat kassalla ja varmista ajoissa, että Smartum Saldo -kortti toimii maksupäätteissänne.
4 steppiä varmistaa Smartum-kortin toimivuus
- Jos Smartum-kortit ovat toimineet tammikuussa, eikä maksupäätteisiin ole tulossa päivityksiä, voitte olla huoletta, kortit toimivat, siirry suoraan kohtaan 4.
- Jos et ole asiasta varma, tee testiveloitus jokaisessa keskuksenne maksupäätteessä aikanaan saamallanne Smartum-testikortilla.
- Katso testiveloituksen ohjeet täältä >>
- Jos testikortti on kadonnut, tilaa uusi asiakaspalvelustamme: asiakaspalvelu@smartum.fi (aiheeksi ”Testikortin tilaus” ja viestikenttään selkeästi toimipisteenne nimi, osoite ja asiakasnumero) tai puh. 0207 498 820
- Huom! Uuden testikortin toimitusaika on 1-2 viikkoa, joten toimi hyvissä ajoin ennen talvilomia!
- Jos maksutilanteessa tulee ongelmia, on niihin usein kaksi syytä:
- Asiakkaalla on liian vähän saldoa. Tämä on todennäköistä, jos tapaus on yksittäinen >> pyydä asiakasta tarkistamaan saldon tilanne omassa Smartum-verkkopalvelussaan.
- Maksupääte ei tunnista Smartum-korttia (pääte vaihtunut tai päivitetty) >> tee testiveloitus Smartum-testikortilla.
- Smartum-kortti käyttää samaa varmennusta kuin pankki- ja luottokortit, joten jos kortit eivät yleisesti toimi, Smartumkaan ei toimi.
- Asiakaspalvelumme auttaa tarvittaessa aukioloaikoina 8.30-16.
- Kun kortit toimivat, asiakkaat on helppo toivottaa tervetulleiksi. Toivomme hyviä talvilomakelejä ja paljon kävijöitä!
Huom!
Muistithan että myös kännykällä mobiilisti maksaminen on mahdollista! Voit tutustua vielä edullisempaan mobiilimaksuun täällä